Contact

Als u vragen heeft, wilt u daarop snel en duidelijk antwoord. Veel antwoorden vindt u terug op deze website. Wilt u liever telefonisch contact? Wij staan u graag te woord op werkdagen van 09.00 - 13.00 uur. 


Belastingaanslag of algemene vragen

Heeft u vragen over uw belastingaanslag of algemene vragen over de gemeentelijke- of waterschapsbelastingen? Neemt u dan contact op met team Heffen via het contactformulier aan team Heffen of telefonisch via t 088 99 95 800 (lokaal tarief).


WOZ-waarde of taxatieverslagen

Heeft u vragen over de WOZ-waarde van uw woning of bedrijfspand? Of wilt u een taxatieverslag opvragen? Neemt u dan contact op met team Waarderen via het contactformulier aan team Waarderen of telefonisch via t 088 99 95 800 (lokaal tarief).

 

Betaling, automatische incasso en invorderingsmaatregelen

Heeft u vragen over de betaling van uw aanslag, het aanvragen van kwijtschelding, verzoeken om automatische incasso en getroffen (dwang)invorderingsmaatregelen (zoals betalingsherinneringen, aanmaningen en dwangbevelen)? Neemt u dan contact op met team Innen via het contactformulier aan team Innen of telefonisch via t 088 99 95 800 (lokaal tarief).

 

Kwijtschelding

Heeft u vragen over kwijtschelding? Neemt u dan contact op met team Innen via het contactformulier aan team Innen of telefonisch via t 088 99 95 800 (lokaal tarief).  

 

Hondenbelasting 

Kunt u niet inloggen in ons digitaal loket? En wilt u uw hond aan- of afmelden? Doe dit dan via het contactformulier aangiftebiljet hondenbelasting of het afmeldformulier voor hondenbelasting

 

Betalingsregeling

Wilt u een betalingsregeling treffen? Vult u dan het formulier voor een betalingsregeling in.

 

Overige vragen en adreswijziging doorgeven

Heeft u andere vragen dan kunt u het contactformulier invullen of  het algemene nummer t 088 99 95 800 bellen (lokaal tarief). Wilt u een adreswijziging doorgeven? Dat kunt u dat doen door het adreswijzigingsformulier in te vullen en naar ons op te sturen.

 

Hulp bij het invullen van formulieren

Heeft u hulp nodig bij het invullen van uw formulieren? Dan kunt u terecht bij het Walchers Platform voor de Minima en Stichting In- en Uitloophuis. Inloopspreekuren zijn op dinsdag van 11.00 tot 13.00 uur, op woensdag van 13.00 tot 16.00 en op donderdag van 10.00 tot 12.00 uur.  

 

Onze adresgegevens

Postadres

Postbus 1155 4530 GD Terneuzen

 

Openingstijden

U kunt ons telefonisch van maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 13.00 uur bereiken. Voor betalingen of vragen aan de balie van Sabewa Zeeland kunt u van maandag tot en met vrijdag terecht van 09.00 tot 13.00 uur.

 

Bezoekadres

Kennedylaan 1

4538 AE Terneuzen

 

BTW-nummer

NL852070500B01

Kasloket

Het kasloket is geopend van maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 13.00 uur. U kunt hiervoor bij ons terecht en niet meer bij uw gemeente of het waterschapskantoor in Middelburg.